• Cappuccina

  • Cappuccina

  • Cappuccina

  • Cappuccina

  • Cappuccina

  • Cappuccina

  • Cappuccina

  • Cappuccina

  • Cappuccina

  • Cappuccina

  • Cappuccina

  • Cappuccina

  • Lampes, Luceplan, Italie, 2015

    « La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position. »

  • Lampes, Luceplan, Italie, 2015

    « La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position. »

  • Lampes, Luceplan, Italie, 2015

    « La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position. »

  • Lampes, Luceplan, Italie, 2015

    « La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position. »

  • Lampes, Luceplan, Italie, 2015

    « La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position. »

  • Lampes, Luceplan, Italie, 2015

    « La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position. »

  • Lampes, Luceplan, Italie, 2015

    « La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position. »

  • Lampes, Luceplan, Italie, 2015

    « La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position. »

  • Lampes, Luceplan, Italie, 2015

    « La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position. »

  • Lampes, Luceplan, Italie, 2015

    « La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position. »

  • Lampes, Luceplan, Italie, 2015

    Croquis

  • Lampes, Luceplan, Italie, 2015

    Maquettes

  • Lamps, Luceplan, Italie, 2015

    « The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection. »

  • Lamps, Luceplan, Italie, 2015

    « The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection. »

  • Lamps, Luceplan, Italie, 2015

    « The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection. »

  • Lamps, Luceplan, Italie, 2015

    « The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection. »

  • Lamps, Luceplan, Italie, 2015

    « The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection. »

  • Lamps, Luceplan, Italie, 2015

    « The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection. »

  • Lamps, Luceplan, Italie, 2015

    « The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection. »

  • Lamps, Luceplan, Italie, 2015

    « The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection. »

  • Lamps, Luceplan, Italie, 2015

    « The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection. »

  • Lamps, Luceplan, Italie, 2015

    « The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection. »

  • Lamps, Luceplan, Italie, 2015

    Sketches

  • Lamps, Luceplan, Italie, 2015

    Models